سوالات متداول از پلاکچی

در این بخش می توانید سوالات متداولی که توسط مشتریان و مخاطبان پرسیده می شود را مشاهده نمائید. مشاهده این پرسش و پاسخ ها موجب پاسخگویی به سوالات شما عزیزان خواهد شد. پیشنهاد می کنیم همه این سوال و جواب را مطالعه فرمائید.

وجود بخش پرسش و پاسخ به این مفهوم نیست که سایر روش های پشتیبانی در دستور کار قرار نمی گیرد.

  • شما می توانید مستقیما با پشتیبانی فروشگاه تماس گرفته و

سوالات خود را بپرسید.

  • شما می توانید با ارسال ایمیل از خدمات پشتیبانی استفاده کنید.
  • شما می توانید از خدمات پشتیبانی در واتس آپ استفاده استفاده کنید.
  • شما می توانید از دایرکت اینستاگرام جهت ارتباط با ما استفاده کنید

در صورتی که پاسخ سوال خود را پیدا نکردید از صفحه ی تماس با ما که در انتهای سوالات درج شده است استفاده کنید.

سوالات متداول پلاکچی

پاسخ: شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “” به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.

پاسخ: پلاکچی با سابقه سال‌ها فعالیت و تحویل موفق سفارش‌ها به مشتری و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده و همواره سعی بر این بوده تا برند پیشرو در زمینه تجارت الکترونیک نزد مشتریان و زنجیره های عرضه کالا شناخته شده است. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد پلاکچی استفاده کنید.

همچنین با دنبال کردن ما در شبکه ی مجازی اینستاگرام از جزئیات کار ، جدید ترین محصولات و تخفیف ها مطلع شوید.

در نهایت در صورتی که کوچکترین سوال یا ابهامی در مورد پلاکچی دارید همینک با ما تماس بگیرید ، باعث افتخار پلاکچیست که راهنمای مشتریان گرامی باشد.

پاسخ: بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 4 مرحله تکمیل خواهد شد: 1) ورود به پلاکچی، 2) اطلاعات ارسال سفارش، 3) بازبینی سفارش و 4) اطلاعات پرداخت.
در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” انتخاب آدرس”، شما می‌توانید با انتخاب گزینه “افزودن آدرس جدید” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید.

پاسخ: کارشناسان بخش تولید محتوای پلاکچی تمام تلاش خود را می‏‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت موجود، کافی و روشن باشد. شما راه‌‏های مختلفی برای کسب اطلاعات تکمیلی و تخصصی محصولات در پلاکچی دارید. می‌‏توانید از ابزارهای ایجاد شده برای این منظور از قبیل مقایسه پهلو به پهلو، مطالعه نقد و بررسی و نقاط و قوت و ضعف محصول، ویدئوهای آموزشی، و جدول اطلاعات فنی کالاها استفاده کنید. همچنین پلاکچی نقدها و نظرهای کاربران را با دیدگاه بی‏طرفانه در سایت نمایش می‏‌دهد که مطالعه آنها می‏‌تواند در انتخاب کالا به شما کمک کند.

پاسخ: کالاهای دارای قیمت که در سایت پلاکچی با وضعیت “موجود” مشخص شده، موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریع‏‌ترین زمان ممکن ساخت و تحویل خواهد شد. اما در صورتی که کالایی ناموجود باشد در صورت نیاز میتوانید با پلاکچی در ارتباط باشید تا درصورت امکان امکان سفارش گذاری برایش شما فراهم شود.
همچنین در طرح تشویقی فروش شگفت انگیز روزانه، تعدادی از محصولات با تخفیف‏‌هایی بسیار ویژه‌‏تر نسبت به فروش‏های ویژه عرضه می‏‌شوند که تنها برای چند ساعت امکان سفارش‏ گذاری دارند. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان برسد، وضعیت کالا به “ناموجود” تغییر می‏‌کند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت.

پاسخ: بر این عقیده هستیم که ارائه محصول با کیفیت نوعی تبلیغ و بازاریابیست لذا لازم به ذکرست که تمرکز پلاکچی همواره روی کیفیت محصولات بوده و خواهد بود .

در صورتی که پاسخ سوال خود را در بین سوالات زیر پیدا نکردید از طریق فرم درج شده در برگه ی تماس با ما سوال خود را مطرح کنید. کارشناسان ما بزودی پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.سعی کنید پرسش خود را واضح اعلام کنید. همچنین میتوانید بصورت تلفنی نیز با کاراشناسان ما تماس گرفته و بصورت تلفنی مشاوره دریافت کنید.
با تشکر از حسن انتخاب شما